Translate

luni, 10 mai 2010

Bucuresti-Balcic-via Varna -Cap Kaliakra-Bucuresti




Orologiul a batut noaptea jumatate.este ziua unui Cantec, a unei femei al carui nume in latineste inseamna Cantec.
Si cu Cantecul ne-am intalnit in zori, ne-am insusit armoniile lui feminine si l-am dus pana la celalat miez de noapte.
Ca sa asculti un cantec ai nevoie sa-i cunosti notele muzicale, portativele lui tainice, sa-l culegi din locul unde s-a nascut si sa-l pastrezi intocmai ca pe o floare, cu teama sa nu-i ranesti frumusetea.
La Multi Ani, Carmen!(aici e un cor, nu cantai pe o singura voce)
Sa ti se raneasca inima doar de frumusetile lasate de Dumnezeu, e rana cea mai dulce a iubirii!
Si-ntocmai precum stanca s-a ranit de frumusetea lasata de Dumnezeu, poftind florile sa rasara din te miri ce urme de pamant asa si statornicia ta in feminitate sa fie neclintita ca sa-nfloresti !


Rugaciune la ziua nasterii si a numelui


Dumnezeule Preasfinte, cum voi putea sa-ti multumesc cu vrednicie pentru viata ce mi-ai dat-o? Tu m-ai scos din haosul nefiintei si viata mea este dar al bunatatii Tale, care m-a pazit pana acum, ma sprijineste in necazuri si implineste trebuintele mele. Tu esti cel ce priveghezi asupra mea, indreptezi pasii mei in calea binelui si ma aperi de ispita. Când ma pierd, Tu ma întorci la calea poruncilor Tale, cand ma poticnesc ma sprijinesti, cand cad ma ridici si cand ma ratacesc, ma intorci si-mi deschizi parintestile Tale brate. O, cat de nemarginite sunt datoriile mele catre Tine, pentru ca mi-ai dat viata si-mi dai în toate zilele noi dovezi de parinteasca Ta bunatate si îngrijire. Plin dar de o vie recunostinta, Tie iti închin toate zilele vietii mele si mai ales aceasta zi de sarbatoare pentru mine. Si ma rog cu umilinta, ca bunatatea Ta sa nu ma paraseasca, in tot cursul vietii mele si intelepciunea Ta sa ma povatuiasca totdeauna in calea binelui si a fericirii, pentru rugaciunile si mijlocirile sfantului (numele caruia l-ai primit la botez) si ale Preacuratei Maicii Tale.
Amin.

..................................................................

Si a mai fost si ziua ...,,orasului``.,,Orasului`` punct ro.
A lui Andrei.Despre care am crezut ca e casatorit cu Andreea si frate cu Mihaela.
Pai de , daca i-am tot vazut la fotografiat impreuna si chiar de mana sau el tinand-o dupa umeri:).Ca m-am si mirat ...mai ce seamana oamenii acestia !
In realitate Mihaela e sotia lui Andrei, iar Andreea lujerul lor incununat de tinerete.

La Multi Ani, Andrei!
www.orasul.ro







De nu erau aceste fete frumoase foto mai jos : surorile Dulcisor (na, ca mi-am amintit de ,,acea fata frumoasa`` de radu tudoran...am primit-o in adolescenta de ziua mea)nu aveam de unde sti cine, cu cine, ce!


8 comentarii:

Carmenuta spunea...

Si ce cor mi-a cântat.. Voci cristaline ce răzbăteau din inimile cuvioaselor... :)
Mulţumesc mult pentru buchetul din prima poza şi pentru gândurile bune din rugăciunea postată...si pentru că ai ştiut că mi-aş fi dorit să-mi scrie şi mie cineva de ziua mea....
Si mai vreau o carte buna de citit la drum ..
Si mai vreau o excursie în 4 sau mai mulţi/te..
Doamne, iarta-mi dorintele astea nespuse decât cui are urechi sa auză...

Danca Danela spunea...

Care cuvioase?:) adica cu_vii_oase, adica schelete ambulante?Adica vrei sa spui ...slabut, slabut?:)

Ma:) sa te rogi la Dumnezeu sa te ierte daca ai sufletul intristat...ca n-am stat in jurul a doua mese :), ci numai la sampanie!

Marcel Eremia spunea...

La multi ani (pentru) Cântec! :)

Danca Danela spunea...

@Inca un schelete ambulant se lasa-n voce!
La Multi ani, AMarcele ... basu` si cu toba mare !

Marcel Eremia spunea...

In răspunsul aferent au fost pomenite 3 ... schelete ambulante! Fiecare cu propria voce!

ogarafgan spunea...

A fost frumos Dăncuțo, tare frumos! :)

Danca Danela spunea...

@AMeremia... vad intre cele doua , un schelete ambulant batand toba cu spada...acela adevarat schelet ambulant, bine ca i-ati pus aparatul de gat pentru mai multa stabilitate

am tranmsi pe vocea mea, cele trei voci...si vocea Cantceului a fost tril si altceva nu:)

@ogarafgan , fata frumoasa,a umplut sufletul excursia asta... vad ca la toti ne-a adus o stare deosebita( o fata de langa mine, in timpul mersului pe patru roti m-a apostrofat ca de ce iti zic asa ?I s-a parut urat si batjocoritor sa te strig )ogarafgan:)

ogarafgan spunea...

da fronsmie-mi place!
și mai tare îmi place ogărițo! :)

Rugaciune pentru neamul romanesc a parintelui Gheorghe Calciu

Stapane Doamne, Dumnezeul nostru, Parinte, Fiule si Duhule Sfinte, Domnul nostru Iisus Hristos,
venim la Tine, Doamne,
cu pocainta si durere in inimi sa ne rugam pentru poporul romanesc.
Asculta cererea noastra, intra Doamne, ca un imparat ceresc in tara noastra si in neamul nostru si-l scapa, Iisuse de uneltirile vrajmasilor vazuti si nevazuti.
Ca prigoneste vrajmasul sufletul neamului romanesc si viata lui o calca in picioare.
Facutu-l-a sa locuiasca in intuneric ca mortii cei din veacuri si sufletul lui este mahnit de moarte.
Ca l-au tradat cei pusi de Tine sa-l conduca si au uitat ca Tu ai spus ca cel ce vrea sa fie intaiul, sa slujeasca tuturor.
Si ei au stiut acest lucru, dar s-au trufit, au uitat de poporul Tau, l-au asuprit si l-au jefuit, l-au vandut altor neamuri si au calcat poruncile Tale, iar pamantul acesta, pe care l-ai dat neamului romanesc pe veci, l-au instrainat.
Dar poporul acesta Te slaveste, Doamne, nu numai cu buzele ci si cu inima.
Adu-Ti aminte de el pentru cei ce Te cunosc pe Tine, pentru monahii si monahiile care zilnic se roaga pentru el si pentru rugaciunea noastra de astazi, chiar daca suntem nevrednici de mila Ta.
Pentru ca toti ne-am abatut, toti am facut nelegiuire, si ierarhii, si preotii si credinciosii.
Nu mai este nici unul care sa faca dreptate, nu mai este nici unul! Ci inceteaza Doamne, bataia Ta impotriva poporului romanesc.
Adu-Ti aminte, Iisuse, de fratii nostri care sunt in afara tarii, in exil sau vanduti o data cu teritoriile cedate, si-i miluieste pe ei. Reunifica poporul Tau.
Repune-l in cinstea pe care a avut-o la Tine mai inainte, iarta-i pacatele savarsite, apostaziile, rautatile, indemnurile la desfranare, la neiertare si la razvratire impotriva Ta.
Rugatori aducem pentru noi pe Maica Ta cea Sfanta, Pururea Fecioara Maria, Puterile Ceresti, pe Sfintii Tai Apostoli, pe mucenicii neamului nostru si pe toti mucenicii, sfintii si cuviosii care au slujit Tie cu credinta curata.
Adu-Ti aminte, Stapane, de toti cei care s-au jertfit pentru Cruce, Biserica si Neam; adu-Ti aminte de sangele lor care s-a varsat si pune-l pe acesta in balanta iertarii noastre.Reda poporului nostru pamantul care l-a pazit cu grija si credinta prin veacuri, reda-i bisericile si manastirile vandute, reda-i pacea vazduhului si imbelsugarea roadelor pamantului, stapanirea de sine, demnitatea lui crestina si nationala de altadata, conducatori buni si cinstiti, neasupritori, nemincinosi si nelacomi, reda-i arhierei vrednici de Tine, Iisus Mare Arhiereu, preoti daruiti Bisericii si Neamului, credinciosi misiunii lor, adevarati seceratori, asa cum ii vrei Tu, Milostive.
Auzi-ne Doamne intru indurarea Ta!
Nu intra Stapane la judecata cu robii tai, ci intoarce-Ti iar privirea spre noi si ne ridica din pacat cu dreapta Ta cea mantuitoare.
Si trecand prin patimile toate, curatati prin suferinta, sa ajungem si la Sfanta Ta Inviere, Iisuse, slavindu-Te pe Tine impreuna cu Tatal si cu Duhul Sfant, acum si pururea si in vecii vecilor.
Amin!



Postări populare